Κυριακή, Ιουλίου 24

Και τυπικά "ερυθρόλευκος" ο Μάκης Πολλάκης


Και με τη «βούλα» από σήμερα ο Γεράσιμος Πολλάκης ανήκει στο δυναμικό του Παλληξουριακού.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει λίγες ώρες πριν, με προηγούμενο ρεπορτάζ, η μεγάλη αυτή μεταγραφή, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, ολοκληρώθηκε και τυπικά πριν από λίγο, με την υπογραφή νέου δελτίου από τον ποδοσφαιριστή και τις δυο πλευρές να δίνουν τα χέρια για μια συνεργασία που αναμένεται να βοηθήσει πολύ το συγκρότημα του Σπύρου Παπαδάτου, προκειμένου να υλοποιηθούν οι φετινοί υψηλοί στόχοι της «ερυθρόλευκης» ομάδας.
Η μεταγραφή αυτή αποτελεί επιτυχία για τους Ληξουριώτες και ήταν μια προσωπική επιλογή του νέου προπονητή της ομάδας Σπύρου Παπαδάτου, ο οποίος πρόσθεσε έτσι ένα καλό «εργαλείο» στη νέα ομάδα που αναμένεται να δημιουργήσει.
Σίγουρα δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για τον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε μεγαλύτερα πρωταθλήματα και σε ομάδες εντός και εκτός νησιού. Η παρουσία του, εκτός από το σκοράρισμα, αναμένεται να δώσει ποιότητα συνολικά στο νέο Παλληξουριακό που χτίζεται μόλις τώρα!
Ας δούμε τι δήλωσε στο Sportsthea ο νεοαποκτηθείς ποδοσφαιριστής του Παλληξουριακού:
«Κατ’ αρχή θέλω να ευχαριστήσω την προηγούμενη ομάδα μου, την Α.Ε. Κεφαλονιάς, τους πρώην συμπαίκτες μου και τον Δημήτρη, για την άψογη συνεργασία, αλλά και τις άριστες σχέσεις που είχαμε.
Θέλω να ελπίζω ότι η Α.Ε.Κ. θα βρει τον δρόμο της και θα πρωταγωνιστήσει στη συνέχεια, γιατί όποιο άλλο ενδεχόμενο θα είναι κρίμα για το τοπικό ποδόσφαιρο.
Η νέα μου τώρα ομάδα ο Παλληξουριακός, είναι ένα ιστορικό σωματείο και υπόσχομαι να καταβάλω τα μέγιστα, προκειμένου να καταφέρει να πετύχει τους στόχους της, που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α’ κατηγορίας και του τοπικού κυπέλλου.
Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω, τον Σπύρο Παπαδάτο, ένα νέο άνθρωπο κι ανερχόμενο προπονητή με τον οποίο έχω συνεργαστεί άψογα και παλαιότερα μαζί του, για την εμπιστοσύνη με την επιλογή μου στο πρόσωπο μου.
Επίσης τον Παλληξουριακό για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε μένα και ελπίζω να φανώ αντάξιος αυτής.
Είμαι αισιόδοξος και τα κριτήρια μου για την νέα μου ομάδα ήταν οι υψηλοί φετινοί στόχοι, η οργάνωση, η αγάπη του κόσμου, το γήπεδο της και ο καλός προπονητής της Σπύρος Παπαδάτος.

Έχω μάθει να πρωταγωνιστώ και θεωρώ ότι έκανα την καλύτερη επιλογή με τη συνεργασία μου αυτή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου