Παρασκευή, Ιουλίου 29

Μάκης Βουκελάτος:«Οικογένεια ο Πανιώνιος...»



Ο ταλαντούχος μεσοεπιθετικός Μάκης Βουκελάτος υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο με τον Πανιώνιο και μίλησε στα panionianea.gr για τα συναισθήματα του.
Ο 18χρονος ποδοσφαιριστής, ο οποίος ξεχώρισε στην περσινή ομάδα της Κ20 και συμμετέχει κανονικά στην προετοιμασία της πρώτης ομάδας, έβαλε την υπογραφή του στο πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο και δηλώνει πολύ χαρούμενος που πραγματοποίησε το όνειρο του.
Παράλληλα, θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό του, ενώ χαρακτήρισε οικογένεια τον Πανιώνιο.
Αναλυτικά όσα τόνισε ο Μάκης Βουκελάτος στα
 panionianea.gr:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που έγινα επαγγελματίας σε μια τόση ιστορική και μεγάλη ομάδα όπως ο Πανιώνιος. Είμαι επίσης χαρούμενος γιατί κατάφερα να πραγματοποιήσω ένα από το πιο μεγάλα όνειρα μου. Αυτό όμως δεν θα το κατάφερνα χωρίς την βοήθεια κάποιον ανθρώπων, όπως είναι η οικογένεια μου και η οικογένεια του Πανιωνίου.
 
Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τους δυο ανθρώπους που με έφερναν στον Πανιώνιο και με πίστεψαν όταν κάνεις άλλος δεν με πίστεψε και αναφέρομαι στον κ.Κουζινό και στον κ.Παυλόπουλο, που από την αρχή έως και αυτή την ώρα με στηρίζουν και είναι δίπλα μου. Μετά θέλω να ευχαριστήσω τον κ.Κοροπούλη, ο οποίος μου στάθηκε και αυτός με την σειρά του παρά πολύ και με βοήθησε να ωριμάσω . Επίσης ευχαριστώ τους δύο γυμναστές μου (Τσέλιγκα, Πιέρο) που με βοήθησαν να πάω σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο στο οποίο χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να είμαι τώρα.
Τέλος θέλω να ευχαριστώ τον τωρινό προπονητή μου κ.Ουζουνίδη, διότι μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω μια προετοιμασία με την πρώτη ομάδα και να αποδείξω εάν μπορώ να σταθώ σε αυτό το επίπεδο. Είμαι στον Πανιώνιο τρία χρόνια, μακριά από την οικογένεια μου και όμως ο Πανιώνιος με έκανε να τον νιώσω οικογένεια…».
Επιμέλεια: Γιώργος Καρμίρης
Πηγή:http://www.panionianea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου