Δευτέρα, Φεβρουαρίου 10

Γ. Σκαμαντζούρας.... Αισθάνομαι ευλογημένος για αυτό το υπέροχο ταξίδι


Αγαπητοί μου, Μοίρα καλή με έφερε το 2015 στην πανέμορφη Κεφαλλονιά για το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Το πρώτο μου βράδυ στο νησί σας, η ποδοσφαιρική μου Μούσα με οδήγησε στον παραλιακό δρόμο προς αναζήτηση του κέντρου «Café Ristretto»…
Σήμερα, καθώς τέλειωσα τις σπουδές μου και αποχωρώ, θέλω να ευχαριστήσω: Την οικογένεια Κουμαριώτη και ειδικότερα τον Κύριο Δημήτρη που με δέχτηκαν στην πρωταθλήτρια τότε ΑΕΚ. Και βέβαια τον προπονητή μου κ. Τόγια που με εμπιστεύτηκε σε πολλούς αγώνες.
Για την δεύτερη χρονιά μου στον ιστορικό Παγκεφαλληνιακό να ευχαριστήσω τον Κύριο Γιώργο Βασιλάκη και τους υπόλοιπους ανθρώπους της διοίκησης που με προσέγγισαν πρώτοι, (και τήρησα την υπόσχεσή μου), καθώς και τον προπονητή μου κ. Βουκελάτο που με εμπιστεύτηκε σχεδόν σ’ όλους τους αγώνες της ομάδας.
Κεφάλαιο Παλληξουριακός.... τις καλύτερες και πιο δυνατές στιγμές μου τις πέρασα στον Παλληξουριακό έχοντας για 2-3 χρόνια τη καλύτερη ομάδα κέρδισα 2 Κύπελλα και 1 Super Cup!
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση του Παλληξουριακού που ήταν πάντα δίπλα μου σε ότι χρειαζόμουν αλλά και τον εξαίρετο προπονητή Κύριο Σπύρο Παπαδάτο που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στη Γ´Εθνική και να αγωνιστώ στα περισσότερα ματς της ομάδας.
Είμαι υπερήφανος που σε όλους τους αγώνες της Γ´ Εθνικής παίξαμε για την τιμή του νησιού μας, δώσαμε μαθήματα ποδοσφαιρικού πάθους και αυταπάρνησης μόνο με αμιγώς Κεφαλλονίτες ποδοσφαιριστές.
Στα μάτια μου, το πέρασμα μας στην Γ’ Εθνική φαντάζει ως μία εποποιία και έτσι θα παραμείνει. Η μόνη μου ισόβια πίκρα στον Παλληξουριακό θα παραμείνει η απώλεια του περυσινού πρωταθλήματος με γκολ στο 90!
Αλλά γι’ αυτό είναι τόσο όμορφο το ποδόσφαιρο!
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια της Εικοσιμίας που με έφεραν στην ομάδα τους παρ’ όλο που γνώριζαν ότι θα εγκατέλειπα στο μέσον της σεζόν και ιδιαίτερα τον Κύριο Άκη Τσιμάρα που με εμπιστεύτηκε σε όλους τους αγώνες της ομάδας.
Κυρίως όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίχτες μου και τη διοίκηση της ομάδας που στον τελευταίο μου αγώνα με τίμησαν χρίζοντας με αρχηγό τους.
Επιπλέον είναι ιδιαίτερη η χαρά μου που στις συμμετοχές μου με την Εικοσιμία παρέμεινα αήττητος!
Και βέβαια, ξεχωριστές ευχαριστίες προς το site "Sportsthea" και τον Κύριο Νίκο Κορσιάνο, που με τα ρεπορτάζ και κυρίως τις φωτογραφίσεις των αγώνων, με έφερνε κοντά στους γονείς μου!
Μοίρα καλή, λοιπόν, θέλησε να περάσω τα φοιτητικά μου χρόνια στο πιο όμορφο νησί της ψυχής μου, την Κεφαλονιά! Αισθάνομαι ευλογημένος για αυτό το υπέροχο ταξίδι και σας ευχαριστώ που με την καλοσύνη και τον ανθρωπισμό σας συμβάλατε σ’ αυτό!
Να ευχηθώ υγεία σε όλους, και ειδικότερα στους πρώην συναδέλφους ποδοσφαιριστές και τους παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου.
Με εκτίμηση Γιώργος Σκαμαντζούρας
sportsthea
Σημείωση Sportsthea:
Το τελευταίο παιχνίδι με την φανέλα της Εικοσιμίας ήταν αυτό της περασμένης αγωνιστικής, απέναντι στον Πυλαριακό για τον τερματοφύλακα Γ. Σκαμαντζούρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Εμείς, να ευχηθούμε σε ένα αξιόλογο τερματοφύλακα, μα πάνω από όλα ένα φανταστικό παιδί, καλή επιτυχία σε ότι κάνει στη συνέχεια, είτε αυτό είναι επαγγελματικό, είτε ποδοσφαιρικό. Να έχει υγεία και πολλές επιτυχίες.
Παράλληλα να τον ευχαριστήσουμε για τα καλά του λόγια, αλλά και την ανεκτίμητη προφορά του, στα 5 αυτά χρόνια της παρουσίας του στο τοπικό ποδόσφαιρο, σαν μια μεγάλη αξία στο γήπεδο και στην κοινωνία.

Η Κεφαλονιά πάντα θα σε θυμάται και θα περιμένει να σε φιλοξενήσει σε μελλοντική επίσκεψη σου…. «στο πιο όμορφο νησί της ψυχής σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου