Κυριακή, Ιουνίου 11

Νατάσα Τσίκλη: Αφιερώνω τις νίκες στους γονείς μου

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΜΑΣ ΜΑΣΤΕΡ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΤΣΙΚΛΗ ΝΑΤΑΣΑΣ - ΝΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ

"Με αφορμή τη συμμετοχή μου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μάστερ Κολυμβησης και την επιστροφή μου στο άθλημα της κολύμβησης μετά από σχεδόν 30 χρόνια θέλω να δηλώσω πραγματικά χαρούμενη για τη συμμετοχή του τμήματος στο πρωτάθλημα και που καταφέραμε να κολυμπήσουμε τόσο οι παλιοί αθλητές και να θυμηθούμε τα νιάτα μας, όσο και οι αθλητές που τα νεότερα τους χρόνια δεν ήταν κολυμβητές.

Μια πραγματικά πολύ ωραία εμπειρία με ξύπνημα αναμνήσεων, μεγάλες συγκινήσεις και κίνητρο για το μέλλον!!
Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου σύζυγο, κόρες και γονείς που με στήριξαν και να αφιερώσω τη παρουσία μου σε αυτό το πρωτάθλημα στους γονείς μου και ιδιαίτερα στην ΜΗΤΕΡΑ μου ΧΡΥΣΑΝΘΗ που ήταν, είναι και θα είναι πάντα δίπλα μου ακούραστη και σε αυτήν οφείλω ότι έχω καταφέρει τόσο στον αθλητικό χώρο, όσο και στη καθημερινότητα μου."
ΓΟΝΕΙΣ=Αφανείς ήρωες πίσω από τους πρωταγωνιστές. 

Συγχαρητήρια σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που κάνουν τα πάντα για τα παιδιά τους, γιατί στην Ελλάδα μας πάντα είμαστε παιδιά για τους γονείς μας σε όλες τις ηλικίες!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου