Πέμπτη, Ιουνίου 15

Κοσμάς Παπαδόπουλος: Συγκινητικό το αντίο του στον Παλληξουριακό... ΠΑΜΕ ΠΑΛΛΗΞΟΥΡΙΑΚΑΡΑ

Πέρασαν τρία χρόνια από τη στιγμή που έγινα μέλος του Παλληξουριακού. Καθώς κοιτάω πίσω στο ταξίδι μου, νιώθω ανάμεικτα συναισθήματα που δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις.

Δυστυχώς, οι υποχρεώσεις μου με αναγκάζουν να φύγω από το Ληξούρι, κάτι το οποίο με κάνει να νιώθω μεγάλη στεναχώρια. Παράλληλα όμως νιώθω πολύ χαρούμενος που φόρεσα τη φανέλα του Παλληξουριακού και είναι πραγματικά μεγάλη μου τιμή. Επίσης μεγάλη μου τιμή είναι που δίπλα μου, δεν είχα απλά επαγγελματίες ανθρώπους, αλλά πάνω απ’ όλα πολύ καλούς ανθρώπους οι οποίοι με υποδέχτηκαν με χαρά μόλις πρωτοήρθα στο Ληξούρι και με στήριξαν στα εύκολα και στα δύσκολα μέχρι τελευταία στιγμή και ξέρω ότι θα με στηρίζουν και μελλοντικά όπως κι εγώ εννοείται, αυτούς!

Οφείλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλη την οικογένεια του Παλληξουριακού, και πρώτα απ’ όλα τον κύριο Panagiotis Kontarinis για όλα αυτά που έχει κάνει για μένα, την υπόλοιπη διοίκηση της ομάδας, τους προπονητές μου, Ilias ZervosGiannis Zavalis και Αδαμόπουλος Δημήτρης οι οποίοι με εμπιστεύτηκαν και με εξέλιξαν με τις γνώσεις και την αφοσίωση τους για το ποδόσφαιρο και με υποδέχτηκαν με τέτοιο τρόπο που ένιωσα ότι ήρθα στο σπίτι μου και μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ ακόμη και στη Γ’ Εθνική ερασιτεχνική κατηγορία! Ευχαριστώ πολύ και τους συμπαίκτες μου αυτά τα χρόνια που με βοήθησαν κι εκείνοι να μάθω πολλά πράγματα. Συνεργαστήκαμε με όλους εξαιρετικά και δεθήκαμε όλοι μαζί δημιουργώντας άψογες σχέσεις.

Θα μου λείψετε όλοι σας, και θα σας στηρίζω πάντα με οποιονδήποτε τρόπο όπου κι αν βρίσκομαι! Εύχομαι σε όλους υγεία και καλή συνέχεια στην καλύτερη ομάδα της Κεφαλονιάς και είμαι σίγουρος ότι η άνοδος θα έρθει τα επόμενα χρόνια!

ΠΑΜΕ ΠΑΛΛΗΞΟΥΡΙΑΚΑΡΑ!


Σ.Σ.: Σίγουρα ένα από τα καλύτερα παιδιά που πέρασε από τα γήπεδα μας ο Κοσμάς και τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στο ποδόσφαιρο της Κεφαλονιάς.

Εμείς να του ευχηθούμε υγεία και πολλές επιτυχίες στο μέλλον, τις οποίες θεωρούμε δεδομένες και τις αξίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου