Παρασκευή, Αυγούστου 28

Σημαντική ενίσχυση στη γραμμή "κρούσης" για την Α.Ε. Κεφαλονιάς


Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ και πολύ καιρό μόνο τα τυπικά έμεναν για να ολοκληρωθεί και επίσημα η μεταγραφή του Γ. Βουκελάτου στην πρωταθλήτρια Α.Ε. Κεφαλονιάς.
Έτσι πριν λίγες μέρες έπεσαν τελικά και οι υπογραφές και ο εξαιρετικός επιθετικός ανήκει και τυπικά στους κιτρινόμαυρους. Ουσιαστικά βέβαια, αυτό είχε γίνει πριν πολύ καιρό, μιας και παρακολουθούσε την προετοιμασία της νέας του ομάδας ανελλιπώς από την αρχή.
Το σίγουρο είναι ότι η Α.Ε. Κεφαλονιάς ενισχύεται σημαντικά στην θέση «κρούσης» αφού ο Γιάννης αποτελεί ένα πολύτιμο «εργαλείο» για κάθε ομάδα και κάθε προπονητή στην επιθετική γραμμή.
Έκανε ένα πολύ καλό πρωτάθλημα πέρυσι με τη φανέλα του Α.Ο.Κ.Ι. πετυχαίνοντας σε αυτό 13 γκολ καθώς και 5 στο κύπελλο, δίνοντας παράλληλα πολλές επιθετικές λύσεις στους «μελανόλευκους» του Αργοστολίου και στον Σπ. Παπαδάτο.
Ας δούμε τι δήλωσε στο sportsthea ο νεοαποκτηθείς σκόρερ της Α.Ε.Κ. για τη νέα του "περιπέτεια" στο Κεφαλονίτικο ποδόσφαιρο αυτή την φορά με τα κιτρινόμαυρα:
"Βασικά έπειτα από πολλά χρόνια επέστρεψα στην Α.Ε.Κ., την ομάδα που υπέγραψα το πρώτο μου δελτίο.
Ήρθα σε ένα υγιές Σωματείο που τα τελευταία χρονιά πρωταγωνιστεί και δείχνει βήματα προόδου σε όλους τους τομείς.
Για αυτό και θα ήθελα να ευχαριστήσω το πρόεδρο τον κόουτς αλλά και όσους με επέλεξαν για να βοηθήσω και εγώ στη προσπάθεια που γίνεται για κάτι καλό για το νησί.
Ελπίζω να βάλω και εγώ το «λιθαράκι» μου μέσα από σκληρή δουλειά και με την εμπειρία που έχω όλα αυτά τα χρόνια.
Είναι μεγάλη μου χαρά που βρήκα πάλι συμπαίκτες παιδιά οι οποίοι είναι από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του νησιού και εξαιρετικοί χαρακτήρες.
Όπως επίσης μεγάλη μου τιμή που θα ξανασυνεργαστώ με έναν από τους καλύτερους προπονητές του νησιού.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του Α.Ο.Κ.Ι. και την οικογένεια Πολλάτου για τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια και για τις στιγμές που περάσαμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου