Κυριακή, Αυγούστου 30

Η συμπαράσταση των ντόπιων ποδοσφαιριστών έρχεται και εκτός Κεφαλονιάς


Η τραγική κατάσταση των γηπέδων μας δεν άφησε ασυγκίνητο και έναν γνωστό μας ποδοσφαιριστή από το πέρασμα του από την Α.Ε. Κεφαλονιάς, τον Άλκη Κρούτη που με μια επιστολή-διαμαρτυρία του στέκεται κοντά στους πρώην συμπαίκτες του και το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.
«Επειδή είναι πολύ λυπηρό να διαβάζεις ότι το 2015 δυο ποδοσφαιριστές σταματούν να αθλούνται και γενικά να σταματούν το ποδόσφαιρο και αυτό που αγαπάνε, λόγω του τραγικού αγωνιστικού χώρου που υπάρχει στο Δ.Α.Κ. Αργοστολίου, όπως και σε όλα τα γήπεδα της Κεφαλλονιάς.
με αφορμή αυτό το γεγονός θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τα παράπονα μου για αυτήν την κατάσταση.
Επίσης να πω ότι ένας λόγος παραπάνω που έφυγα από την Κεφαλλονιά και γενικά και από το νησί το οποίο αγάπησα και αγαπώ ήταν το γήπεδο της πρωτεύουσας της Κεφαλονιάς.
Δεν ήθελα να κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα μου με τα σημάδια έχουνε μείνει ακόμη από το άθλιο γήπεδο του Δ.Α.Κ. Αργοστολίου.
Μάλιστα έμαθα ότι πήρε και άδεια!!! (αν είναι δυνατόν)!! Εύχομαι ο αρμόδιοι να καταλάβουν και να φτιάξουν τουλάχιστον το γήπεδο του Αργοστολίου που προπονούνται τόσα παιδιά καθημερινά.
Εγώ από την πλευρά μου αν είχα η έχω σκοπό να ξαναγυρίσω Κεφαλλονιά αν δεν φτιάξουν, τουλάχιστον το γήπεδο του Αργοστολίου είναι σίγουρο ότι δεν θα το κάνω ποτέ.
Εύχομαι μόνο υγεία και καλή χρονιά σε όλα αυτά τα παιδιά που αθλούνται ακόμα σε αυτό το τραγικό γήπεδο, (αν μπορείς να το πεις έτσι).
Ελπίζω να δημοσιεύσετε το κείμενο μου και εύχομαι η αρμόδιοι να καταλάβουν την αναγκαιότητα της αντικατάστασης του συνθετικού τάπητα όσο ποιο γρήγορα γίνεται γιατί θα κινδυνεύσουν ζωές».
Με εκτίμηση Άλκη Κρούτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου