Τρίτη, Ιουνίου 30

Μπράβο στο Κεφαλονιτόπουλο της Εθνικής Αυστραλίας Γεράσιμο ΜακΚει: «Περήφανος που είμαι Έλληνας»

«Περήφανος που είμαι Έλληνας»
Σε εποχές που η Ελλάδα βάλλεται, ένας 19χρονος από την Αυστραλία δηλώνει στο SPORT-FM.gr περήφανα την καταγωγή του. Γνωρίστε τον Τζέρεμι ΜακΚέι, που παίζει στο Παγκόσμιο U19 και ονειρεύεται… Ολυμπιακό! 

Η Ελλάδα δεν έχει μόνο… εχθρούς στο εξωτερικό αυτό τον καιρό. Έχει και ανθρώπους που την αγαπούν, ακόμη κι αν δεν τη γνωρίζουν όσο καλά θα ήθελαν, και δηλώνουν περήφανοι για τις ρίζες τους. Ένας από αυτούς είναι ο Τζέρεμι ΜακΚέι, που παίζει με την Αυστραλία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Ηρακλείου.
Το SPORT-FMb gr τον συνάντησε και ο ίδιος μίλησε με χαρά για την καταγωγή του, αλλά και το όνειρό του να παίξει στην Ελλάδα, ει δυνατόν και στον Ολυμπιακό! 

Αποστολή στο Ηράκλειο, Χρήστος Ρομπόλης 
-Τζέρεμι, θέλουμε να συστηθείς στο ελληνικό κοινό… 
«Το κανονικό μου όνομα είναι Γεράσιμος. Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Έχω καταγωγή από την Κεφαλονιά. Αγαπώ πολύ την Ελλάδα και χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ». 
inner
-Είναι η πρώτη σου συμμετοχή σε μεγάλη διοργάνωση με την Αυστραλία και η τύχη τα έφερε έτσι, ώστε να παίζεις στη χώρα από την οποία κατάγεσαι. 
«Πραγματικά, είναι καταπληκτικό. Αισθάνομαι υπέροχα που παίζω σε ένα τόσο μεγάλο τουρνουά, πόσω μάλλον από τη στιγμή που γίνεται στην Ελλάδα. Χάσαμε στα δύο πρώτα ματς στο τέλος, αλλά δεν απογοητεύομαι».
-Έχουν έρθει να σε παρακολουθήσουν συγγενείς σου; 
«Φυσικά. Είναι εδώ ο πατέρας μου, αλλά και ο παππούς με τη γιαγιά μου (σ.σ. my παππού και my γιαγιά, όπως είπε στα ελληνικά). Ελπίζω να χαίρονται για μένα».
-Ξέρεις καμία ελληνική λέξη; Έστω και… κακιά; 
«(Γέλια). Ξέρω κάποιες λέξεις, αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω καλά. Δυστυχώς το ελληνικό σχολείο στην Αυστραλία ήταν βραδινό και τότε είχαμε προπονήσεις και αγώνες. Ελπίζω να μάθω καλύτερα ελληνικά όσο καιρό είμαι εδώ. Θα ζητήσω τη βοήθεια του πατέρα μου».
-Παρακολουθείς το ελληνικό μπάσκετ; 
«Φυσικά, ξέρω πως οι ελληνικές ομάδες είναι ανάμεσα στις κορυφαίες και το άθλημα είναι πολύ δημοφιλές εδώ. Η Εθνική ομάδα έχει πολλές επιτυχίες, όπως και τα ελληνικά κλαμπ στην Ευρώπη».
-Θα ήθελες να παίξεις μελλοντικά στην Ελλάδα;
«Θα ήταν ένα όνειρο! Ξέρω ότι είναι πολύ δυνατό το πρωτάθλημα. Πρώτα όμως θέλω να τελειώσω τις σπουδές στο κολέγιό μου. Μακάρι να καταφέρω να παίξω επαγγελματικά, ειδικά στην Ελλάδα».
-Έχεις κάποια συλλογική προτίμηση; 
«Θα προτιμούσα τον Ολυμπιακό (γέλια)!». 
http://www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου