Δευτέρα, Ιανουαρίου 18

Β. Μαζαράκης: Η Ε.Π.Σ. Κεφαλονιάς στηρίζει αδιαπραγμάτευτα Γκιρτζίκη


Σε μια προσωπική του δήλωση μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook, προχώρησε σήμερα  ο πρόεδρος της Ε.Π.Σ.Κ.Ι. και Β’ αντιπρόεδρος της Ε.Π.Ο. κ. Ε. Μαζαράκης με σκοπό να δώσει τέλος τα σενάρια που όπως αποκαλύπτει κυκλοφορούν για δική του υποψηφιότητα στις προσεχείς εκλογές της Ε.Π.Ο. και την θέση του προέδρου αυτής.
Όπως αναφέρει, τα σενάρια αυτά είναι εκ του πονηρού και δεν χρειάζεται καν να τα διαψεύσει, καταλήγοντας ότι η Ε.Π.Σ. Κεφαλονιάς στηρίζει Γκιρτζίκη.
Ας δούμε αναλυτικά τι αναφέρει ο κ. Ε. Μαζαράκης στην προσωπική του σελίδα στο facebook:
«Δήλωση δική μου για υποψηφιότητα μου για την προεδρία ΟΥΔΕΠΟΤΕ υπήρξε. Όταν διαβάσετε δήλωση μου τέτοια τότε μπορείτε να πείτε ότι θέλετε.
Εγώ ποτέ δεν δήλωσα κάτι τέτοιο. Τα σενάρια που κυκλοφόρησαν τα θεωρώ εκ του πονηρού και δεν φαντάζομαι ότι χρειάζεται καν να τα διαψεύσω.
 Διατηρώ τις καλύτερες σχέσεις με τον Πρόεδρο της Ε.Π.Ο. τον οποίο στηρίζω Τιμώ και συνεργάζομαι αρμονικότατα μαζί του. Προτεραιότητες στην ζωή μου έχω άλλες και ποτέ δεν τις έκρυψα.
 Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ μου, η Εκκλησία μου, το πανεπιστήμιο μου και η ζωή μου είναι η πρώτη προτεραιότητα μου.
Δεν γίνεται να ακολουθώ τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας που επινοούνται κατά καιρούς.
Η Ε.Π.Σ. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ στηρίζει ΓΚΙΡΤΖΙΚΗ αδιαπραγμάτευτα».


Διαβάστε το άρθρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου